HJK-10 etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja AAA/AA-. Joukkueeseen kuuluu 29 jäsentä ja kalenterissa on 15 tulevaa treeniä tai peliä.

HJK U13 (2010-syntyneet) etsii uusia pelaajia ryhmäänsä. Uusia pelaajia mahtuu hyvin mukaan ryhmäämme ja toivotammekin uudet pelaajat lämpimästi tutustumaan, sekä mukaan toimintaamme.

Tarjoamme aktiivista ja laadukasta toimintaa hyvässä joukkueessa ja mukavassa porukassa. Kotihallimme sijaitsee erinomaisten kulkuyhteyksien varrella Paloheinässä.

Tarjoamme:
• Aktiivista, suunnitelmallista ja laadukasta toimintaa
• Erinomaista yksilötaidot huomioivaa valmennusta
• Kokeneen valmennustiimin ja korkealuokkaisen huoltohenkilöstön
• Jäätreenien lisäksi pelaajan kehitystä tukevaa monipuolista oheisharjoittelua
• Maalivahdeille oma maalivahtivalmentaja sekä viikoittaiset seuran järjestämät maalivahtitreenit
• Sarjapelien lisäksi turnaus ja paljon harjoitusotteluita
• Mahtavat joukkuekaverit, kannustavan urheilullisen ilmapiirin ja aktiiviset vanhemmat
• Paloheinän jäähallin monipuoliset puitteet ja loistavan liikunta ympäristön

Lisätietoja meistä myös verkossa https://www.hjk-hockey.fi/joukkue2860

Voit myös laittaa viestiä IG:ssä joukkueen valmentajille @sswedu tai vaihtoehtoisesti @jarigumbu Kerromme mielellämme lisää toiminnastamme!

Valmentajien yhteystiedot:
Vastuuvalmentaja Ville Ruotsalainen, puh. 040 764 2941

Apuvalmentajat Jari Kumpulainen (puh. 040 582 7850) ja Petri Lehtinen (puh. 050 350 0587)

Tervetuloa mukaan!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty alle minuutti sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
HJK-10: kokoonpano